ZAŚWIADCZENIE Z MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Wymagane dokumenty:
1.Wniosek o wydanie zaświadczenia z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który powinien określać:
· numer działki objętej studium,
· położenie działki (miejscowość, obręb, arkusz mapy),
· powierzchnie działki,
2.Dowód zapłaty opłaty skarbowej,
Termin załatwienia sprawy:
7 dni
Opłaty:
Wydanie zaświadczenia z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego:
· 17,00 zł. – wpłata na konto Urzędu Gminy Czermin nr 64 8407 0003 0200 0101 2000 0003
· Zwalnia się od opłaty skarbowej jednostki budżetowe i jednostki samorządu terytorialnego.
Tryb odwoławczy:
Nie służy odwołanie.
Podstawa prawna:
Art. 217 i 218 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
Miejsce załatwienia sprawy:
Urząd Gminy w Czerminie – Referat Rolnictwa, Budownictwa i Ochrony Środowiska
Tel. 062/ 74-16-031, wew. 34 lub 33.