Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Informacja dla przedsiębiorców
1. Przedsiębiorca, zamierzający prowadzić działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Czermin jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego w Urzędzie Gminy Czermin.
W rejestrze zamieszcza się:
1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP), o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
3) numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
4) określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych,
2. Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy, który powinien zawierać:
1) firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
2) numer identyfikacji podatkowej (NIP), o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
3) numer identyfikacyjny REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
4) określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych,
3. Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się:
1) dowód uiszczenia opłaty skarbowej (opłata wynosi 50,00 zł).
Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Czermin.
Nr konta 64 8407 0003 0200 0101 2000 0003
Tytuł wpłaty: Opłata skarbowa za dokonanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od mieszkańców nieruchomości.
2) oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonania działalności
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
Wnioski o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości należy składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Czermin.
Dokonanie wpisu do rejestru następuje w terminie 7 dni od dnia wpływu kompletu poprawnie wypełnionych dokumentów. W przypadku stwierdzenia braku kompletu dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od otrzymania wezwania. Nieuzupełnienie wniosku we wskazanym terminie skutkuje pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenie.